O firmie

Doradzamy jak efektywnie realizować wymagania ustawowe uwzględniając skalę i zakres działalności biznesowej. Posiadamy praktyczne doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu systemami jakości w dystrybucji hurtowej, a także organizacji procesów logistycznych z uwzględnieniem wymagań krytycznych dla jakości produktów oraz optymalizacji prowadzonych działań biznesowych.

Pomagamy w zarządzaniu systemem jakości DPD i przeprowadzaniu niezbędnych audytów wewnętrznych oraz przygotowujemy hurtownię do inspekcji DPD. Prowadzimy indywidualnie dopasowane szkolenia mające na celu zapewnienie prawidłowego prowadzenia hurtowni i bezpieczeństwa działalności w obszarze dystrybucji hurtowej.

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z NASZYCH USŁUG?

Wiemy jak zorganizować hurtownię spełniającą wymagania logistyczne i ustawowe

Działamy szybko i skutecznie

Wiemy jak połączyć wymagania logistyczne z zapewnieniem jakości w obrocie hurtowym

Stosujemy unikalne i proste metody zapewniające bezpieczeństwo dystrybucji hurtowej


Opracowujemy korzystne rozwiązania w oparciu o szczegółową analizę potrzeb firmy