O firmie
Doradzamy jak efektywnie realizować wymagania ustawowe uwzględniając skalę i zakres działalności biznesowej. Posiadamy praktyczne doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu systemami jakości w dystrybucji hurtowej, a także organizacji procesów logistycznych z uwzględnieniem wymagań krytycznych dla jakości produktów oraz optymalizacji prowadzonych działań biznesowych.
Pomagamy w zarządzaniu systemem jakości DPD i przeprowadzaniu niezbędnych audytów wewnętrznych oraz przygotowujemy hurtownię do inspekcji DPD. Prowadzimy indywidualnie dopasowane szkolenia mające na celu zapewnienie prawidłowego prowadzenia hurtowni i bezpieczeństwa działalności w obszarze dystrybucji hurtowej.
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z NASZYCH USŁUG?
Wiemy jak zorganizować hurtownię spełniającą wymagania logistyczne i ustawowe
Działamy szybko i skutecznie
Wiemy jak połączyć wymagania logistyczne z zapewnieniem jakości w obrocie hurtowym
Stosujemy unikalne i proste metody zapewniające bezpieczeństwo dystrybucji hurtowej
Opracowujemy korzystne rozwiązania w oparciu o szczegółową analizę potrzeb firmy